door ttdesign6 » ma mei 23, 2011 11:37 pm
Nu weet ik gelukkig wel wat ik doe. Die draadjes die ervoor zorgden dat mijn zekering doorsloeg in de achterklep, dat was gewoon een stomme fout en meteen goedgemaakt. De knoppen op de stekkers is een ander verhaal. Een paar passen wel, een paar passen niet. Dus het is even zoeken welke knop nu bij welke stekker past. De knop voor de mistachterlampen zat blijkbaar verkeerd en daardoor deden de achterlichten het niet meer. Totdat ik weet waar alles precies moet is er dus niets aangesloten. En hey, daar zijn zekeringen tenslotte voor, om te zorgen dat mijn auto niet zomaar afbrand.
En van lukraak dingen aansluiten is hier absoluut geen sprake. Het zou in feite zo moeten passen, maar dat doet het niet. Ik kan de knopjes wel mooi inlijsten, maar daar bereik ik ook zo weinig mee. Als je achteraf zorgt dat alles wél goed is aangesloten, of juist in de tape zodat het geen kortsluiting veroorzaakt is er volgens mij helemaal niks aan de hand.
Tenslotte, ik ben echt niet het type dat als leek eens even wat met elektriciteit gaat spelen ook al mag dat uit het verhaaltje hierboven misschien een beetje naar voren komen. Ik zorg verdomd goed dat alles juist is aangesloten en zo nodig aangepast wordt. Ik weet wat mijn F me waard is en zou dus nooit domme dingen daarmee gaan doen.
Laatst bijgewerkt door 1 op
ttdesign6, in totaal 0 keer bewerkt.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman