Je moet echt te veel moeite en kosten doen om het in orde te maken. Vandaar dat ik er mee gestopt ben. Het was voor mij alleen dat ik MG F op het kenteken wilde ipv Rover.



ttdesign6 schreefColonHelaas zijn de Duitse papieren niet in mijn bezit.






ttdesign6 schreefColonMorgenvroeg word ik verwacht op het keurstation in Elsloo. Voor €26,- wordt de F opnieuw gewogen en zal blijken of het beestje daadwerkelijk 1100kg weegt. Bij de invoer in 2005 vanuit Duitsland is hij bij het zelfde station gewogen dus het zal mij benieuwen.
Nu eens even alle overbodige rotzooi uit de auto gaan verzamelen om weer wat kilo's te besparenEnige eisen waaraan ik moet voldoen is om het reservewiel erin te laten en er wordt een halve tank mee gerekend.


ttdesign6 schreefColonen er wordt een halve tank mee gerekend.


BlackFox schreefColonttdesign6 schreefColonen er wordt een halve tank mee gerekend.
Dus kan je weer gaan bijtanken?




Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.