veel wind?
  • tvdveen
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 32
    GeregistreerdCOLON vr feb 19, 2010 6:53 pm
    WoonplaatsCOLON Alkmaar

    Re: veel wind?

    door tvdveen » ma mei 02, 2011 3:47 pm

    Sinds ik een windstop er op heb gezet zorgt hij er bij mij ook voor dat ik na een flinke rit nog steeds geen last van een stijve nek meer heb ;-).
    MGF
    Mods: K&N Filter, 3e Remlicht, Zilver interieur,
    Onderhoud: Nieuwe radiateur, remmen, RVS coolant buizen, nieuwe uitlaat
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    Re: veel wind?

    door Johan » ma mei 02, 2011 11:14 pm

    Toen ik de F nog had deed ik deze eigenlijk alleen omhoog als het koud was, en op de snelweg. Verder nooit.
    MG ingeruild voor een boot en een onderwaterscooter
    http://www.diverspoint.com

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten