

- Rondom toe-in (0 graden 5 min uit mijn hoofd) (gaat goed de bocht in, "doof" gevoel op het rechte stuk)



ttdesign6 schreefColonIk heb ook een zeer positieve ervaring met het uitlijnen van mijn F bij Kwikfit.



Emile schreefColonkan je die waarden ook met ons delen?

Andros schreefColonIk mag aannemen dat je ze daarvoor niet betaald hebt? Immers, geld vragen voor niet gevraagde werkzaamheden lijkt mij nogal raar om dat te betalen...

Carl schreefColonAndros schreefColonIk mag aannemen dat je ze daarvoor niet betaald hebt? Immers, geld vragen voor niet gevraagde werkzaamheden lijkt mij nogal raar om dat te betalen...
Nooit gehoord van rententierecht?
Hun argument is dat het een levensnoodzakelijke ingreep is. Door het feit dat de schijven weg zijn heb je NIKS om op terug te vallen buiten een factuur van de vorige onderhoudsbeurt. Kunnen zij nog zeggen dat er een contructiefout was aan de schijven. Het is echt regelrechte piraterij.
Had ik al gezegd dat ik er nooit meer ga?

RacingGreen schreefColon[ Dat is gewoon oplichterij. Wees er maar zeker van dat ze wekelijks een centje bijverdienen door anderen zo op te lichten.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.