



mpmgf schreefColonIs 16" de grootste orginele maat? Weet iemand misschien wat voor merk velg MG gebruikt het lijkt me niet dat zij die zelf maken....
Bruno schreefColonWat geeft het in remgevoel ten op zichte van uw originele remopzet.
Nice work, ik wist niet dat ze er nog voor de Kempenrit er op zouden geraken.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.