Ik denk trouwens niet dat ik de F zonder de bumper te beschadigen de brugjes op zou kunnen rijden.
Wat ik wel eens gedaan heb (niet met de F) is stoeptegels gebruiken. Maar daar heb je er wel veel van nodig voordat je de auto een beetje de hoogte in hebt. Gewoon een trapje maken.







