Niet mis. Ik zal eens verder wat spec's zoeken, ze zijn wel voor de Elise gemaakt, maar dat zal wel geen probleem opleveren denk ik.





Extra pijp = extra gewicht. Ik ben geen voorstander van puur voor de "show" het gewicht van de F te verhogen...
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.