


TF klep op een F
Logo is iets groter maar is niet storend, 3e remlicht is mooi klein ten opzichte van het enorme ding in een F Klep






BlackFox schreefColonGezien jouwe op de mijne zal lijken... foto's!



Is er ook iemand met foto's van de zijkant "voor" en "na"?
Om eerlijk te zijn, ik vind de foto's van de TF achterkant niet mooi, van de F achterkant wél, maar merk tot mijn grote verbazing dat iedereen het net andersom wil, zodat ik denk dat het IRL waarschijnlijk helemaal anders overkomt.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.