BlackFox schreefColonNeen. Dan kijken ze me aan alsof ik chinees spreek gevolgd door de woorden "das normaal voor een MG, ik zou me daar niet te veel van aantrekken".
En een erkende MG garage?

BlackFox schreefColonNeen. Dan kijken ze me aan alsof ik chinees spreek gevolgd door de woorden "das normaal voor een MG, ik zou me daar niet te veel van aantrekken".


BlackFox schreefColonDat was eentje
Nee nee, doe het liever zelf. En als ik mezelf niet capabel genoeg acht, laat ik het door Bruno doen.
De fun zit hem er net in in et zelf uitvoeren van mods en herstellingen imo






BlackFox schreefColonIk twijfel er dus ook aan of het nu aan mij ligt of niet
Als ik traag in 2de rij en dus vaak gas los en terug gas geef word ik helemaal door elkaar geschud. Heb dat bij geen enkele andere auto, weet dus niet of het mss eigen is aan de F'jes?
We moeten eens van sleutel wisselen!




BlackFox schreefColonDe grotere van de 2 rubbers onder heeft wel wat speling en maakt ook een geluidje bij het bewegen. Heb hem daarna proberen los te maken (fail, downpipe zat in de weg van de schroef), en heb zo kunnen zien dat de rubber op zich er goed uit ZIET, maar wel héél erg zacht is. Dat ding is dus nogal mushy en kun je heel makkelijk op en af bewegen. Nu weet ik echter niet of dat normaal is of niet?
Heb dus zo mijn twijfels of dat geschok effectief daar vandaan komt.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.