


ttdesign6 schreefColonKan me niet herinneren dat ik het rempedaal ingedrukt heb gehouden, maar voor de rest klopt het. Denk dat je bezig bent een goede houding te vinden ipv rempedaal drukken




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.