

Kachel schreefColonWeet iemand wat ik bedoel met Schroef F van de raamstopper? Het is letter F in de afbeelding van de deur van deze site
http://www.mgfcar.de/adjust/index_d.htm
Iemand een tip waar ik deze zou kunnen verkrijgen?


Heb de A-stijlrubbers toen vervangen en ook wat zitten knoeien met de afregeling v/d ramen!


Kachel schreefColonhet afstellen is gewoon even goed kijken welke schroeven je moet losdraaien om het raam een bepaalde kant op te krijgen. Dit staat redelijk goed uitgelegd op de bekende sites. en het word documentje van Demor is een goede aanvulling. En door het te doen begrijp je (ik tenminste wel) het het snelste.
Maar ik zoek een raamstopper zoals eerder in dit topic aangegeven. Wie kan mij aan een leverancier helpen? Anders zal ik het complete stop systeem er eens uitdraaien, misschein dat ik zelf wat kan fabriceren.

Op ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
Ga daar mss is op zoek éérst!!!

Kachel schreefColonOp ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
Ga daar mss is op zoek éérst!!!
OK HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb wat bij UK parts in Kollum gevonden door ff een mailtje te sturen.

Kachel schreefColonOp ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
Ga daar mss is op zoek éérst!!!
OK HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb wat bij UK parts in Kollum gevonden door ff een mailtje te sturen.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.