Kevin schreefColonkun je niet een (industrie)stofzuiger op de ingang vanaf de kat zetten?
Nee, zoals je ziet zitten er schotjes en pijpen in.
Dat komt er niet uit dan

Kevin schreefColonkun je niet een (industrie)stofzuiger op de ingang vanaf de kat zetten?


Bruce schreefColonIk begrijp het probleem niet zo goed,
er zitten een paar stukjes Kat in je uitlaat, dat is denk ik vervelender voor de vorige eigenaar, die nu weet dat zijn kat kapot is dan voor jou.
Monteer de uitlaat eerst en als je hem dan hoort rammelen zou je er iets aan kunnen doen, maar voor de rijeigeschappen van de auto of het geluid van de uitlaat maakt het echt helemaal niets uit.

Ultimate schreefColonBruce schreefColonIk begrijp het probleem niet zo goed,
er zitten een paar stukjes Kat in je uitlaat, dat is denk ik vervelender voor de vorige eigenaar, die nu weet dat zijn kat kapot is dan voor jou.
Monteer de uitlaat eerst en als je hem dan hoort rammelen zou je er iets aan kunnen doen, maar voor de rijeigeschappen van de auto of het geluid van de uitlaat maakt het echt helemaal niets uit.
Het idee dat die bende er in zit vind ik al niet fijn.
Het hoort er niet, het moet er uitUltimate schreefColonKevin schreefColonkun je niet een (industrie)stofzuiger op de ingang vanaf de kat zetten?
Nee, zoals je ziet zitten er schotjes en pijpen in.
Dat komt er niet uit dan







LEBLAR schreefColon Ken je iemand met een endoscoop?




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.