koelsysteem ontluchten
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: koelsysteem ontluchten

    door philipvanv » zo jan 23, 2011 10:43 pm

    Bij mij is die dop gewoon uit plastiek, en als die van jou toch al zot draait dan kan je er hem evengoed aftrekken imo. Dan wiel eruit en met een tang proberen de bout los draaien...
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: koelsysteem ontluchten

    door Kachel » zo jan 23, 2011 11:02 pm

    Dan gaan we proberen om de dop eraf te breken, bedankt voor de tips! :thumbsup:
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: koelsysteem ontluchten

    door Kachel » ma jan 24, 2011 9:25 pm

    De dop is eraf, het wiel eruit...... , maar geen ontluchtingsschroef :(
    Maar het is wel goed om het reservewiel los te hebben, ik zou er niks aan hebben gehad als ik langs de weg was komen te staan met een lekke band, die had ik zonder extra gereedschap nooit losgekregen.
    Dus de schroef is dan toch aan de accukant er langs gevlogen. Vanavond maar weer een goed onder de auto gekeken en jawel!!! Hij onderaan in de rand waar de slangen bij de radiateur komen. We Kunnen weer verder :D
    MGF VVC 1996 British racing green

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten