ttdesign6 schreefColonNiet gedaan, dunno hoe dit moet?
zoekfunctie ?
Heb je na je werkzaamheden de steppermotro gereset (stand 2, 5x gas intrappen, 15s wachten, contact af)

ttdesign6 schreefColonNiet gedaan, dunno hoe dit moet?
Heb je na je werkzaamheden de steppermotro gereset (stand 2, 5x gas intrappen, 15s wachten, contact af)







Bruno schreefColon-Haal eens de bougies uit de motor en check met de kabel erop, of deze vonkt (met een tang vasthouden en bougie dicht tegen motorblok houden.)




ttdesign6 schreefColonDaar zat ik dus zelf ook een beetje aan te twijfelen. Het dan dan wel nieuw maargoed.
Ik heb dit via elise-shop besteld. Waar is het eventueel goed om dit te bestellen?



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.