Bruce schreefColonEven bij Adrian navragen of er iemand binnenkort deze kant op komt, kan een hoop geld schelen in transport kosten.
Als ik me niet vergis gaat Carl binnenkort die kant op met een vrachtauto.


Bruce schreefColonEven bij Adrian navragen of er iemand binnenkort deze kant op komt, kan een hoop geld schelen in transport kosten.
Als ik me niet vergis gaat Carl binnenkort die kant op met een vrachtauto.




etienne schreefColonvolgens mij is die bij elise shop exact hetzelfde van het model elise mk1 en mk2 als ik mij niet vergis ...









Carl schreefColonGoeie foto's die inderdaad laten zien dat de TF uitlaatcollector een 421 is.

Bruno schreefColonCarl schreefColonGoeie foto's die inderdaad laten zien dat de TF uitlaatcollector een 421 is.
![]()
![]()




Bruno schreefColon![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.