door Bruno » di jan 11, 2011 11:28 pm
Ieder zijn ding, maar voor mijn F, zou ik ook alleen maar origineel willen, als het deze optie betreft (LE500 pedalen dus). Metalen pedaaltjes kunnen er immers zo "petjes-achtig" uitzien, waardoor originele dingen hierin, toch veiliger zijn, om deze status niet te bereiken. De MGF centre dingen kunnen ook nog best vind ik, maar eens het tuning spul is, a la autostyle, WRC en zo, vind ik het de F geen eer aan doen, integendeel, sorry, ieder zijn idee mag wel hoop ik.
Op de ZR heb ik inderdaad ook OMP pedalen gezet, echter is het daar wel niet om de looks te doen, maar om het feit, dat je die dingen op circuit gewoon nodig hebt. Mooi is het echter zeker niet, maar petjes-achtig in dat geval ook weer niet: T' blijft tenslotte een racewagen. Was het dat echter niet, dan was het wel fout geweest, maar dat is met veel dingen die in de racerij worden gebruikt en op straatwagens dan ook plots voorkomen en mijns inziens dan geweldig "fout" worden.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer