(@Carl: we houden wel van uitdagende vragen






ErikB schreefColonWe zijn begonnen over inlaat- maar ondertussen bij uitlaatspruitstukken gekomen.




Powerman schreefColonLekker hoor , moet ik nu weer 4-2-1 gaan plaatsen omdat mn TF bijna geen adem krijgt.![]()
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.