Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou?
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door RemcovanKuilenburg » wo dec 29, 2010 10:12 am

    Die van mij stond sinds de dyno weer binnen. Gisteren er uit gehaald omdat ik de garage onder handen ging nemen. Starten lopen en naar de overkant de parkeerplaats op. Met moeite door de sneeuwbagger. En toen ik de garage klaar had en er 3 kuub hout in gestapeld lag kon de F weer naar binnen naast een muur van hout en stelling kasten die opgeruimd waren.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door Ian » wo dec 29, 2010 3:41 pm

    Staat al drie weken onder zes/zeven lakens met daarover nog eens een dikke hoes. Ben wel van plan om terug volgende week ermee te rijden.
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door firefighter » wo dec 29, 2010 7:25 pm

    Mijn F-je staat sinds 11 december in de garage.
    Fijn onder een warme deken te tukken en komt er
    3 januari weer onder uit voor de jaarlijkse APK,
    een beurtje en wat klein onderhoud.

    Ben erg benieuwd of ie wakker wil worden.
    Normaal zou ie meteen moeten starten !!! Heb er nooit problemen mee :shock:

    Als het droog is, ga ik er weer lekker mee toeren in de weekenden. 8)

    Greetz and good luck :wink:
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door Cagivist » do dec 30, 2010 7:36 am

    Die staat hier ook al tijdje onder een hoes buiten , ik tracht wel om ze elke week is te laten draaien en als de baan sneeuw- en ijzelvrij is een toerke mee te doen.
    Batterij laad ik dan wel altijd beetje op alvorens te starten, die gaat bij mij toch vrij snel plat als je er niet genoeg mee rijdt.Veiligheidshalve zet ik liever mijn alarm steeds op aangezien hier in de buurt regelmatig een wagen wordt ontvreemd of er in wordt gebroken :( . Staat wel op privédomein met omheining maar ik zet het toch liever op.
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door jantje » do dec 30, 2010 11:09 am

    Superboer schreefColonAls de door Erwin Krol aangekondigde dooi aanval nog even op zich laat wachten, dan laat ik 'm vandaag of morgen alleen even een poosje stationair draaien. Valt de dooi daadwerkelijk in dan ga natuurlijk een stukje tuffen.

    Voor onze Belgische vrienden: Erwin Krol is de Nederlandse Armand Pien :wink:


    een dode weerman dus :o
    Daar kun je toch niet op rekenen voor de voorspellingen :D
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door .:bert:. » do dec 30, 2010 11:19 am

    De mijne staat ook sinds oktober/november binnen en komt pas maart/april terug uit de garage.
    Druppellader eraan, een paar wielen met versleten banden eronder, handrem af en soft-top los.

    De jaarlijkse winterslaap dus :D
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door Superboer » do dec 30, 2010 12:48 pm

    jantje schreefColoneen dode weerman dus :o
    Daar kun je toch niet op rekenen voor de voorspellingen :D


    :D :D :D
    MGF British Racing Green - 1999
    MGF Silver 2001 (Sold in 2011)
    Audi A4 Avant - 2017

    Wi-j komt altied weer terug!
  • j.reuvers
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 98
    GeregistreerdCOLON wo jun 21, 2006 11:37 am
    WoonplaatsCOLON Overdinkel

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door j.reuvers » do dec 30, 2010 2:43 pm

    Powerman schreefColonDie van mij staat al weer een maandje stil , zodat mn banden wel vierkant lijken als ik een rondje rij.

    Na een tijdje rijden zetten de banden zich weer een beetje en ben ik van dat gehobbel af.

    Hebben julie hier ook wel eens last van :?:


    Dat heb ik ook. Net alsof er een vlakke kant op de band zit. Dit is dd na een paar kilometer weer verdwenen. De mijne staat meer stil dan dat er mee
    gereden wordt. ( garage) Per jaar rij ik hooguit 2000 km.

    In de winter haal ik de accu eruit. En eens in de 6 weken plaats ik hem terug en mag hij een half uurtje stationair draaien.

    Regen/sneeuw/pekel kent mijn F niet. :D
    MGF bj '99 Platinum Silver, Xenon 6000K, witte blinkers, hardtop in de kleur. Toyo Proxis R
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door Ian » do dec 30, 2010 2:51 pm

    juist gestart! Onmiddellijk die v8 brul! :D :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door BlackFox » do dec 30, 2010 4:26 pm

    Powerman schreefColonDie van mij staat al weer een maandje stil , zodat mn banden wel vierkant lijken als ik een rondje rij.

    Na een tijdje rijden zetten de banden zich weer een beetje en ben ik van dat gehobbel af.

    Hebben julie hier ook wel eens last van :?:

    Is normaal, zijn flat spots.

    Ik heb de banden nu op 3 bar staan doordat 'ie zo lang stil moet staan, zal er wel mee helpen denk ik :)

    Moet ik er natuurlijk wel aan denken de banden af te laten vooraleer ik weer ga rijden :mrgreen:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door ttdesign6 » do dec 30, 2010 4:30 pm

    Nu bijna een week wegens ziekte :-s
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door .:bert:. » do dec 30, 2010 4:47 pm

    ttdesign6 schreefColonNu bijna een week wegens ziekte :-s


    Is je F ziek? :lol:
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • j.reuvers
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 98
    GeregistreerdCOLON wo jun 21, 2006 11:37 am
    WoonplaatsCOLON Overdinkel

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door j.reuvers » vr dec 31, 2010 12:39 am

    ttdesign6 schreefColonNu bijna een week wegens ziekte :-s


    Een Jägermeister doet wonderen bij deze temperaturen.

    Let wel: Alleen als ie ijs en ijskoud is! :mrgreen:
    MGF bj '99 Platinum Silver, Xenon 6000K, witte blinkers, hardtop in de kleur. Toyo Proxis R
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door ttdesign6 » vr dec 31, 2010 8:16 pm

    Helaas heb ik het al ijskoud van de hoge koorts, maar niet getreurd, de F startte gister in een keer perfect na een week stilstaan.

    Nu lekker nieuwjaar in bed door brengen. Jippie!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Hoe lang staat jullie F / TF ongebruikt buiten in de kou

    door BlackFox » vr dec 31, 2010 8:17 pm

    Ik zal eentje (of meerdere :mrgreen: ) drinken op jouw gezondheid :thumbsup:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten