Wat neem je mee voor evt. pech onderweg
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » do nov 18, 2010 12:09 am

    interessante topic :D *is nu zijn gereedschapskoffer aan het aanvullen :wink: *

    voor de minder technisch aagelegden:

    - Snelverband M 8 x 10cm steriel
    - Snelverbanden G 10 x 12cm steriel
    - Elastisch windsel 400 x 6cm
    - Elastisch windsel 400 x 8cm
    - Disposable Handschoenen
    - Verbandschaar
    - Pincet
    - Kompressen 10 x 10cm steriel
    - Brandwonden-doek 40 x 60cm steriel
    - Brandwonden-doek 60 x 80cm steriel
    - Driekanten Doeken 96 x 96 136cm
    - Wondpleister 80 x 6cm
    - Hechtpleister 500 x 2,5cm
    - Reddingsdeken goud/zilver 210 x 160cm
    - Rode Kruis boekje (6-talig)

    :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do nov 18, 2010 12:21 am

    In mijn W204 is toch een aardig pakket aanwezig van verband en windsels. :)
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » do nov 18, 2010 1:04 am

    Janmgf schreefColonVergeet ook niet je vriendin mee te nemen voor het geval dat de F (aan)geduwd moet worden :lol: :lol:


    Tja mijn vrouw leest mee en ze komt niet meer bij van het lachen :lol:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » do nov 18, 2010 8:55 pm

    Arjan schreefColoninteressante topic :D *is nu zijn gereedschapskoffer aan het aanvullen :wink: *

    voor de minder technisch aagelegden:

    - Snelverband M 8 x 10cm steriel
    - Snelverbanden G 10 x 12cm steriel
    - Elastisch windsel 400 x 6cm
    - Elastisch windsel 400 x 8cm
    - Disposable Handschoenen
    - Verbandschaar
    - Pincet
    - Kompressen 10 x 10cm steriel
    - Brandwonden-doek 40 x 60cm steriel
    - Brandwonden-doek 60 x 80cm steriel
    - Driekanten Doeken 96 x 96 136cm
    - Wondpleister 80 x 6cm
    - Hechtpleister 500 x 2,5cm
    - Reddingsdeken goud/zilver 210 x 160cm
    - Rode Kruis boekje (6-talig)

    :wink:


    We werken niet allemaal in een ziekenhuis he :P
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » do nov 18, 2010 9:54 pm

    En met zo'n uitrusting zou ik geen plaats meer hebben voor iets anders :lol:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    door sjirafje » za dec 04, 2010 5:20 pm

    Janmgf schreefColonVergeet ook niet je vriendin mee te nemen voor het geval dat de F (aan)geduwd moet worden :lol: :lol:

    Ook handig als je de F niet gerepareerd krijgt en moet liften :wink:
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » za dec 04, 2010 10:39 pm

    sjirafje schreefColon
    Janmgf schreefColonVergeet ook niet je vriendin mee te nemen voor het geval dat de F (aan)geduwd moet worden :lol: :lol:

    Ook handig als je de F niet gerepareerd krijgt en moet liften :wink:



    ....als je met dit weer in de kou komt te staan en je moet warm gehouden worden...
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door Bart-K » vr dec 17, 2010 10:13 pm

    Als ik zo lees wat sommigen anderen meesleuren valt het bij mij nog reuze mee;

    -Tie-raps
    -olie
    -kvs
    -setje schroevendraaiers
    -startkabels
    -verbandtrommel
    -telefoon
    -anwb-pas
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door mgf_stefke » do dec 30, 2010 7:22 am

    Goeiedag
    Wat neem ik mee op Mg,f uitstap
    1 telefoon neem ik altij mee
    2 koelvloeistof en olie 1 literke
    3 men reisgerief
    4 ....
    5 voor de rest niets ik vertrouw een goed onderhouden Mg f of tf
    Wel voor vakantie tripjes naar Engeland
    Mijn Mg,f gaat zich deze namiddag tot volgende week dinsdag nog Eens mogen bewijzen in de buurt van Oxford
    Waar we gaan feesten met oud op nieuw
    Grt stefke
    0472770333
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door vespa » vr dec 31, 2010 1:23 pm

    hallo,
    Een werkhuishandboek is ook nuttig in het buitenland indien een vreemde garage de herstelling moet uitvoeren.

    grtjs
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door mgf_stefke » za jan 01, 2011 6:12 am

    Ik met de grotere mond mij overkomt niets
    Hier stond ik dan deze middag met de mgf in panne net op 20 meter van de camping
    Er was een leiding van het koeling systeem kapot gesprongen kleine fit in denk de tube hose van de motor naamken ik ni exact in ieder geval de Mg met gereedschap van de uitbaters kunne demonteren en repareren , helaas was nergens een hose tube te vinden en is het met specaile hose tube tape goe in getypte
    Grt
    0472770333
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door Rob » za jan 01, 2011 4:44 pm

    blij te horen dat alles weer enigszins is opgelost. :thumbsup:
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door mgf_stefke » ma jan 03, 2011 2:10 pm

    Hey
    Ben vroeger naar belgie gekomen was gisteren nacht terug gekomen
    De hose repair tape heeft het goed uitgehouden al ( ben ik ni vo doe het zelf opties )
    Maar het heeft me uit de nood geholpen
    Het onderdeel dat kapot was noemde de hose heater bypass
    Aan de kant waar de thermostaat op het motorblok hangt
    En deze hose tube is aan gesloten,
    Deze was blijkbaar door gescheurd tege een andere hose tube die er over ligt ,

    Sebbiet de Mgf maar eens in de garage zetten en de hose heater byppas met hose repair tape
    Maar eens vervangen met een nieuwe hose heating bypass
    Zodat de Mgf terug betrouwbaar is .
    Grt stefan
    0472770333
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door wimk » ma jan 03, 2011 2:16 pm

    mijn ANWB lidmaatschap + mobiele telefoon waren voldoende..... :thumbsup:

    nu de dynamo nog zien te (laten) vervangen....... :twisted:
  • Didier
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 23
    GeregistreerdCOLON zo nov 07, 2010 9:37 pm
    WoonplaatsCOLON Eijsden

    Re: Wat neem je mee voor evt. pech onderweg

    door Didier » ma jan 03, 2011 11:55 pm

    Na mijn startprobleem van afgelopen weekend...... Zekeringen!!! :-)
    MG-F 1.8i (red)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten