Maar ik denk dat de Phoenix de beste keus is voor mij , zit echt een High End Geluid in.












Bruno schreefColonHad graag dat filmpje nog eens gezien, dus wie het van het net kan plukken, graag !
die?

wjjkoevoets schreefColonhttp://www.youtube.com/watch?v=dbxC5BlyG5Udie?
Kan ik wel van het internet af plukken voor je als je dat graag wilt.

Bruno schreefColonKlopt, die kan ik niet zien, en volgens Ralph zijn truuk werkt het ook niet.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.