
Bruno schreefColoneen standaard uitlaat zonder of met cat, geeft quasi geen verschil in geluid, dat is enkel zo met een aftermarket uitlaat.

BlackFox schreefColonBruno schreefColoneen standaard uitlaat zonder of met cat, geeft quasi geen verschil in geluid, dat is enkel zo met een aftermarket uitlaat.
Hier moet ik je toch in tegenspreken hoor Bruno
Nu de cat er hier weer onder zit merk ik duidelijk (met de kap open) dat het uitlaatgeluid veel meer gedempt is. Met die lege cat kreeg ik een mooie metaalachtige rasp, het is subtiel, maar het verschil is er wel degelijk.
Tenzij jij dat onder de noemer "quasi" steekt





ttdesign6 schreefColonIk heb btw de raamomlijsting nog even voor je opnieuw gedaan, en deze ziet er keurig uit

BlackFox schreefColonttdesign6 schreefColonIk heb btw de raamomlijsting nog even voor je opnieuw gedaan, en deze ziet er keurig uit
Mooi
Dat EVC klepje zal wel permanent openstaan neem ik aan?
En ik wil hem donderdag even horen indien mogelijk, benieuwd naar het verschil
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.