Bruno schreefColonToch even iets van mijn kant, dat me van het hart moet :
De groupsbuy hier opgezet, is er WEER niet, opdat jullie er iets aan zouden hebben, nee, deze groupsbuy is er om dit forum in de lucht te houden, want ik heb de indruk, dat de meesten dat hier nogal evident vinden (sterker nog, er zijn er die dit topic zelfs niet de moeite waard vinden om te lezen). Gelukkig worden de topics met technische vragen van deze mensen wel gelezen en beantwoord.![]()
Het forum kost handen vol geld : Serverkosten (grote webruimte voor gallery), naamregistratie mgf.be en mgf-tf.com, flyers, affiches etc...
Allemaal dingen die verre van gratis zijn, maar wel gratis zijn voor de leden. Indien je dus denkt : "ik kan eigenlijk best nog een productje meer in de kast hebben, al is het maar om pas in de zomer te gebruiken", zou ik dus zeggen, draag je steentje bij om jouw forum on line te houden !
Jouw GRATIS forum, bezorgt je soms pakken geld (tips die dure reapraties uitsparen, groupsbuy's, gratis ruimte "te koop","gevraagd",helpende handen of DIY tips van mede mg-rijders ). Jouw kans om dus eens iets terug te doen, of beter gezegd, jezelf en je mg vrienden een plezier te doen, want wat als er geen forum meer is ?
Trouwens, het geen je nu besteld, kost je geen eurocent meer, dan wat je zou betalen in een andere winkel. sponsoren hoeft dus echt geen extra geld te kosten, maar t'maakt wel een immens verschil !
Sla je slag, en laten we er dus allen wel bij varen !!
om deze reden :
Carl
Convertible & Cabriolet waterproofer € 20,40
totaal Carl € 20,40