de eikels vallen aan...
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » zo okt 03, 2010 8:44 am

    In de winter zie je ze ook wel rijden. Net uit het ijs twee oogjes in de ruit weggekrabt. De rest zien ze niet.. Levensgevaarlijk

    Andros schreefColon
    RacingGreen schreefColonDit bewijst nog maar eens dat veel mensen de regels van een rotonde NIET kennen. Erop = voorrang, er niet op = geen voorrang!
    Soms wou ik dat ik met een versleten Hummer reed, dan kon ik ze bewust in hun deur rijden wanneer ze vol zelfvertrouwen de rotonde op gevlogen komen...


    Dat geldt zo'n beetje overal behalve in Nijmegen. Ga het Keizer Karelplein maar eens op, het verkeer op de rotonde heeft daar echt geen voorrang. Vaagste situatie van NL samen met het Heetmanplein in 's Hertogenbosch.


    Inderdaad.. Keizer Karel plein is net Egypte; ogen dicht en wie het hardst rijdt die wint. Altijd goed de ander auto's in de peiling houden.

    't Was toch niet deze rotonde he :lol:
    Afbeelding

    Anyway.. succes met de reparatie!
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » zo okt 03, 2010 10:38 am

    Nee, dat is Swindon, UK. Binnenkort wil ik daar ook eens langs, lijkt me nog best een goedwerkende constructie 8)
    De nachtspotter!
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » zo okt 03, 2010 11:17 am

    Helmet schreefColon't Was toch niet deze rotonde he :lol:


    Dat is tenminst nog eens een overzichtelijke rotonde....

    Deze eikel moest het met deze rotonde doen..... en dat is toch wel heel erg onduidelijk...... (denk zijn witte stok nog thuis lag)

    Afbeelding
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo okt 03, 2010 11:54 am

    Ah, maar ik zie het probleem....dit is geen rond punt maar een ovaal punt...dat was die kerel natuurlijk niet gewoon... :wink:
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    door RacingGreen » zo okt 03, 2010 8:25 pm

    Andros schreefColon
    RacingGreen schreefColonDit bewijst nog maar eens dat veel mensen de regels van een rotonde NIET kennen. Erop = voorrang, er niet op = geen voorrang!
    Soms wou ik dat ik met een versleten Hummer reed, dan kon ik ze bewust in hun deur rijden wanneer ze vol zelfvertrouwen de rotonde op gevlogen komen...


    Dat geldt zo'n beetje overal behalve in Nijmegen. Ga het Keizer Karelplein maar eens op, het verkeer op de rotonde heeft daar echt geen voorrang. Vaagste situatie van NL samen met het Heetmanplein in 's Hertogenbosch.


    In Antwerpen is er zo ook eentje dat ik weet. Verkeer op rotonde heeft geen voorrang. Als je in Antwerpen stad woont weet je dat, maar voor de rest is het levensgevaarlijk.
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo okt 03, 2010 9:56 pm

    Niet leuk inderdaad. Veel succes met de reparatie.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » zo okt 03, 2010 11:58 pm

    En helaas rijden die er voldoende rond.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » ma okt 04, 2010 11:18 am

    Hmm, zelfs ik zie op die foto de haaientanden staan.

    Wat zou er zijn gebeurd als ie TomTom aan had staan?
    En met name de uitspraak "Rij OVER de rotonde" is dan erg spannend hier. KITT we need turbo boost !!
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » do okt 07, 2010 1:27 pm

    :D Goed nieuws ... alles gaat hersteld worden !
    Helaas met dit mooie weer moeten wij het zonder onze Tf doen :twisted:

    Maar binnenkort rijden we weer 8)

    :| was even bang dat ie Total Loss zou worden verklaard.....
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do okt 07, 2010 1:31 pm

    Da's mooi ;)

    Hopelijk heb je hem snel weer terug.
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » do okt 07, 2010 2:33 pm

    :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Tandi
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 144
    GeregistreerdCOLON za aug 28, 2010 10:50 am
    WoonplaatsCOLON Capelle a/d IJssel

    door Tandi » vr okt 08, 2010 12:23 am

    Hoi . Blij voor jou.
    Bleef het beperkt tot "de buitenkant " is ook de wielophanging beschadigd of is opnieuw uitlijnen genoeg ? Vlgs de foto stond het stuur 90 graden op de rijrichting.
    Hopelijk kun je voor de winter weer mee rijden.
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » vr okt 08, 2010 8:23 am

    Tandi schreefColonBleef het beperkt tot "de buitenkant " is ook de wielophanging beschadigd of is opnieuw uitlijnen genoeg ?


    Voor zover ik geinformeed ben is het iets van een spoorstang die vervangen gaat worden en natuurlijk al hetgeen we aan de buiten kant kunnen zien .....
  • Avatar gebruiker
    Tandi
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 144
    GeregistreerdCOLON za aug 28, 2010 10:50 am
    WoonplaatsCOLON Capelle a/d IJssel

    door Tandi » vr okt 08, 2010 1:40 pm

    Dat is goed nieuws. Hoe minder ze eraaan hoeven te vernieuwen, hoe minder ze kunnen verklooien ! :lol:
    Nogmaals sterkte.
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » vr okt 08, 2010 9:14 pm

    Och och och, ik lees nu pas wat er gebeurt is en ik ben blij voor je dat het allemaal goed komt. We hebben hier in Nijmegen een rotonde zoals de Place Charles de Gaulle in Parijs, alleen komen hier geen 12, maar 6 straten op uit. En zoals we hier in Nijmegen zeggen:

    In Nijmegen (NEC) vallen de eikels op de grond, in Arnhem (Vitesse) lopen ze gewoon vrij rond :D

    Tot zover een stukje voetbal traditie :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten