Andros schreefColonRacingGreen schreefColonDit bewijst nog maar eens dat veel mensen de regels van een rotonde NIET kennen. Erop = voorrang, er niet op = geen voorrang!
Soms wou ik dat ik met een versleten Hummer reed, dan kon ik ze bewust in hun deur rijden wanneer ze vol zelfvertrouwen de rotonde op gevlogen komen...
Dat geldt zo'n beetje overal behalve in Nijmegen. Ga het Keizer Karelplein maar eens op, het verkeer op de rotonde heeft daar echt geen voorrang. Vaagste situatie van NL samen met het Heetmanplein in 's Hertogenbosch.
Inderdaad.. Keizer Karel plein is net Egypte; ogen dicht en wie het hardst rijdt die wint. Altijd goed de ander auto's in de peiling houden.
't Was toch niet deze rotonde he
Anyway.. succes met de reparatie!







