

ttdesign6 schreefColonBedankt voor de links.
Ik ben wel inderdaad van plan alles bij elkaar te doen. Bougies heb ik al van een héél aardige man gekregen via dit forum
Zo ziet het rotor armpje eruit, niet echt fris.
Ik zie op de site van elise-shop zowel de bougiekabels als de rotor en de verdeelkap. Deze zijn gewoon geschikt voor de F? Ik neem aan van wel aangezien het voor alle Rover motoren is, maar even zekerheid. Thnx.


ttdesign6 schreefColonPff,
Mijn order was in vergetenheid geraakt bij de Elise-Shop, nu moet ik tot morgen wachten voordat ik binnenkrijg.
Hopelijk is het dan wel opgelost...
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.