mrcarribean schreefColonheb je al is een carterpan eraf gehaald van een tf automaat dan vervang je die filter al niet meer zo graag en de klant betaald daar ook niet altijd graag voor.
De monteur in Oisterwijk had hier geen moeite mee, met 20 minuten stond mijn auto weer buiten met nieuwe olie en filter.
mrcarribean schreefColonenfin ik denk bij een cvt in een f of tf zit hem in koeling die bak zit helemaal afgschermd en krijgt na genoeg geen rijwind en de olie koeler is dan niet voldoende.
Ik zal eens een keer de olie meten na een stevig ritje, een andere koeler zou dan een hoop kosten kunnen schelen in de toekomst. meten is weten.
Bij mijn bak waren de bussen compleet in gesleten en dat lijkt meer op vervuiling dan temperatuur, echter waren de rubbers ook slecht en dat zou wel door de temperatuur kunnen komen.
