BTWke schreefColon nu had ik de originele gasklep teruggeplaatst en toen begon de auto bij 5000 tr/min in te houden en te stotteren
Heb je wel de steppenmotor een reset gegeven? 5 x je gaspedaal intrappen met de motor uit en contact aan?

BTWke schreefColon nu had ik de originele gasklep teruggeplaatst en toen begon de auto bij 5000 tr/min in te houden en te stotteren
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.