Water in de auto?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 09, 2010 10:41 pm

    Ook mogelijk, maar iets minder frequent.
    Maar als je dan toch bezig bent, moet je het binnenspatbord achter de voorste wielen eens lostrekken en het vuil uit die hoek achter het wiel maar eens weghalen, want daar hoopt het ook altijd op.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » za aug 14, 2010 9:15 pm

    crazywolf schreefColonDat klotsend water zit 9/10 in de chassisbalken , heb het ook gehad mijne had het zelfs zo erg dat het water zie een overloop binnen in de auto geraakte.

    Voor het op te lossen even onder de auto kijken en waar je de krik plaatst is de plaat ergens een opening die normaal tot in de balk loopt (Voor en acheraan) daar even met een ijzer ofzo in porren dan zal het water er wel uitlopen indien je het wil naspoelen (zal wel wat zand inzitten) kan je lang de binnenkant in de auto in de hoeken bij de voeten in een van die gaten water doen met een slang die is namelijk verbonden met de balk.


    Van de week , na de regenbuien, liep er een spoortje water gelijk als je wel eens ziet van de airco afvoer naast de TF.
    De linkerzijde zat bij dus ook verstopt en het water kwam er aan de uiterste voorzijde uit. Na het door prikken van de 'afvoer' ter hoogte van de krik locatie, liep er denk ruim een liter water uit..... :roll:

    Thnx

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten