Inhouden/stotteren bij warme motor
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    Re: Inhouden/stotteren bij warme motor

    door robkruis » vr okt 22, 2010 11:31 pm

    robkruis schreefColonBeste mgf(tf) liefhebbers!

    Mijn fje stottert bij vol gas rond de 2000 a 3000 toeren in alle versnellingen. Stationair loopt de auto goed. Mijn bougies zijn zo goed als nieuw... hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen? :roll:

    Thnx alvast!


    Er bleek olie in de kanalen te zitten waardoor er olie in bougiekabels zat. Klepdekselpakking vervangen en bougiekabels en hopen dat het wegblijft :|

    Thnx voor de reacties!
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten