
Rick schreefColonBruno schreefColonWaarop is hij afgekeurd dan ?
Gat in het subframe, roest op de remleidingen achter en hij lekt olie.

Tukker schreefColonRick schreefColonBruce, je bent een paar dagen te laat. Je F had afgelopen donderdag gekeurd moeten zijn.
schorsen of snel keuren imo.

Bruce schreefColonTukker schreefColonRick schreefColonBruce, je bent een paar dagen te laat. Je F had afgelopen donderdag gekeurd moeten zijn.
schorsen of snel keuren imo.
Hij mag volgende week, ik rij tot die tijd wel even in de Alfa, het weer werkt toch niet mee.

Bruno schreefColonWaar lekt hij olie dan ? Is dat geen restant olie van de werkzaamheden de laatste keer ?

ik had al bang dat ik mijn werk niet goed had gedaan....


Hippert schreefColonhttp://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,3745831,3746064

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.