




LEBLAR schreefColonHoudt er wel rekening mee dat de F door de middenmotor zich erg tricky kan gedragen. Een kleine drift gaat al snel over in een pirouette bij geen of een verkeerde reactie. Veel sneller dan bij een achterwiel aandrijver met de motor voorin, zoals je BMW 1.

Kasper schreefColonBlackFox schreefColonIn de sneeuw of in de regen juist meer, in theorie.
Niet alleen in theorie, zeker ook in praktijk.

Kasper schreefColonBlackFox schreefColonIn de sneeuw of in de regen juist meer, in theorie.
Niet alleen in theorie, zeker ook in praktijk.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.