@Bruno : ongelovige Thomas!


jaapieooo schreefColon@allen,
ik check net mijn koelvloeistof, zit onder de helft, dus er zou wat bij kunnen. Het spul is groen, wat moet ik dan kopen?
Ga zo voor een ritje van 400 km op pad dus wil hem niet aan de kook hebben.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.