



masterpiece schreefColonen dit is een speciaal model ! met de motor voor in !



HansZ schreefColonIk heb geen bod gedaan op de TF. Ik krijg een handelaarsprijs voor mijn F en daar doe ik hem echt niet voor weg. Daar is die veel te goed voor.
Gr Hans

én citroen koplampen!masterpiece schreefColonen dit is een speciaal model ! met de motor voor in !
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.