Ik heb deze week nieuwe remschijven voor €165,- erop laten zetten. Remblokken had ik al dus die hoefde ik er niet bij te kopen.
Remt weer perfect.

DennisJ schreefColonEn hoe bevallen de schijven en blokken tot nu toe?





LEBLAR schreefColonZijn de schijven echt te dun? Anders is afdraaien de goedkoopst optie.

Rick schreefColonIk heb zelf EBC Greenstuff erop zitten. Die bevallen goed.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.