





masterpiece schreefColonNee nog steeds geen tijd voor gehad. Ik ben nog steeds met de TF bezig en hoop er vandaag mee klaar te zijn zodat ik aan de F kan beginnen. Maar dat zal vandaag wel niks meer worden,want als ik mijn TT uitlaat onder de TF heb vandaag ga ik eerst eens de lange tunnels hier in Warschau op zoeken!

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.