Voor mijn volgende banden wil ik iets specialers (R1R of R888 misschien) en zal ik wellicht ook iets creatiever de maat moeten selecteren.












masterpiece schreefColonmisschien een domme vraag? maar waarom produceren ze zo een band dan ? Dan past hij nergens op!
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.