crazywolf schreefColonecht een goede band
gewoon niet TE agresief rijden (zoals mij) want dan scheur je de stukken eraf
Da's niet normaal...
Ik heb met ToYo's op Zandvoort gereden en dat ging er hard aan toe en alle stukjes zaten er nog aan..

crazywolf schreefColonecht een goede band
gewoon niet TE agresief rijden (zoals mij) want dan scheur je de stukken eraf





crazywolf schreefColonhmm mischien ken je niemand die rijdt zoals mij? :p
heb dit probleem ook al op andere wagens gehad daarom dat het mij niet echt stoorde maar zal in de namiddag eens een foto nemen

Ronald MG TF schreefColonDan heb je wel een aparte rijstijl, maar niet de juiste....![]()



crazywolf schreefColonRonald MG TF schreefColonDan heb je wel een aparte rijstijl, maar niet de juiste....![]()
haha klopt apart is hij correct niet... ik weet dit dan ook wel maar het is gewoon leuk om TE snel een bocht in te gaan![]()
Uploaded with ImageShack.us
Op die foto zie je wat ik bedoel bruce linksvoor en linksachter hebben het meeste de rechter banden hebben er minder last van (weet ook door welke bocht het komt neem deze dagelijks soms zelfs 2-3keer per dag)


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.