nasredinho schreefColonNem58 schreefColontip:
trophy inserts en witte knipperlichtglas plaatsen. Geeft de auto net dat beetje extra!
Wat betreft het " piepen"van je zittingen. Je hebt de stoel of rugleuning waarschijnlijk op de achterste stand staan waardoor deze tegen de beklededing achter de stoel aankomt. Oplossing hiervoor.. zet je stoel niet op de achterste stand. Tenminste bij mij piept de stoel ook als ik te ver naar achter zit.
ik heb je gouden raad gevolgd in verband met rugleuning en zetels... het werkt voorlopig :p
echt bedankt!
Zetel een tikje naar voren zetten heeft bij mij ook al geholpen. Een centimeter is al genoeg. Dat gekraak was echt om gek te worden soms


