LEBLAR schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonEn dat is bij elke auto zo dat hij hoger afwijkt omdat je die snelheden niet zo vaak rijdt.
Je toerenteller wijkt minder af en is derhalve een betere indicatie voor werkelijke snelheid. Bij mij (VVC) 3000 rpm = 100km/h (GPS) en 6000 rpm = 200 km/h (GPS) bij 6600 rpm moest ik afremmen en heb dat niet op de GPS kunnen controleren. Zou 220 km/h geweest moeten zijn.

Sander schreefColon225 met de MPi. Een beetje VVC kan 240 best halen.

"maar"crazywolf schreefColonAls ik dit lees wil het zelf toch ook eens testen![]()
Maar is de 5de versnelling dan zo zwak? vermits ik al eens 180in 4de heb gedaan, krijg je er maar een extra 40km/h uit in zijn 5de?

Hippert schreefColonIk heb een MPi en daar heb ik de wijzer al een paar keer met moeite en ook nog maar net over de 200 gehad, maar dan zat er ook niet meer in.
Als ik 3000rpm rij (in de 5) dan staat er op de teller 110,
Sluit me dan aan bij LEBLAR en zal mijn orginele snelheid ongeveer 100km/u zijn.

nasredinho schreefColonik reed met een ei in mijn broek naar die 220...
overal wind enzo... helemaal niet veilig!
naar 180 gaat het wel zeer zeer vlotjes...
maar ik denk dat het de laatste keer was dat ik dat deed, is echt gevaarlijk met zo een wagen, je hebt het gevoel dat het minste windstoot ofzo je van de baan veegt...
4de vitesse 180 :p je motor stond dan wss op ontploffen of niet? :p

nasredinho schreefColonik reed met een ei in mijn broek naar die 220...
overal wind enzo... helemaal niet veilig!
naar 180 gaat het wel zeer zeer vlotjes...
maar ik denk dat het de laatste keer was dat ik dat deed, is echt gevaarlijk met zo een wagen, je hebt het gevoel dat het minste windstoot ofzo je van de baan veegt...
4de vitesse 180 :p je motor stond dan wss op ontploffen of niet? :p
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.