in je signature te zien heb jij ook zo'n 60pk meer eh








Bruce schreefColonHet is al zo vaak gezegd, pas op met een F in de regen..
Gelukkig heb je geen schade, maar je schrikt er wel goed van he?

DennisJ schreefColonBruce schreefColonHet is al zo vaak gezegd, pas op met een F in de regen..
Gelukkig heb je geen schade, maar je schrikt er wel goed van he?
Dat was zeker even goed schrikken.
Ik zag die sloot dichterbij komen, en dacht dat ik erin ging.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.