door RSV » wo sep 15, 2010 9:03 am
Gisteren avond dus naar Bruno geweest.Halverwege den Berg moest ik nog mijn dochter afzetten,en controleerde ik even het koelvloeistof.Motorblok langs achter nat,en koelvloeistof ongeveer 1 cm gezakt.Nat 15 min op de Berg aangekomen,blok terug droog(verdampt)en koelvloeistof niet meer gezakt.Bruno heeft er een tracer op gespoten,en ik een toertje gaan rijden.Niks lek op dat moment.Koelvloestof gevuld en 40 min naar huis gereden.Weer geen lek te zien,en koelvloeistof ook niet gezakt.Nu had ik al ondervonden dat als de motor warm is,er waarschijnlijk geen lek is,en na een tijdje in de garage te staan hij pas begint te lekken(soms toch)Nu deze morgen,dacht ik wel een plasje te vinden,of nat motorblok..Weer alles droog en koelvloeistof niks gezakt.Straks even een klein toertje rijden met koude motor,en hopen dat ik dan wel de lek vindt.Wordt vervolgt...........
MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins