slotje hier





Carl schreefColon330 km is meestal de stand waarbij ik dringend op zoek moet naar een benzinestation. Prijs jezelf gelukkig!
Als je even je verbruik uitrekend zou je toch tussen de 7 en de 8 liter moeten geraken om normaal te zijn. Mogelijks moet de situatie nog wat stabiliseren na je uitgebreide ingreep.
Succes!



nasredinho schreefColonBruce schreefColongeld zat zeker?
wie?
carl?

Bruce schreefColonnasredinho schreefColonBruce schreefColongeld zat zeker?
wie?
carl?
ja die heeft twee F-jes en eentje los in onderdelen...

ttdesign6 schreefColonDamn Carl,
Inderdaad ns even laten nakijken ofzo. Mijn record is 650 en toen stond ik in de sneeuw zonder benzine
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.