



MGF schreefColonDus er is opnieuw een beetje hoop voor Bruce..

MGF schreefColonDus er is opnieuw een beetje hoop voor Bruce..

ErikB schreefColonMGF schreefColonDus er is opnieuw een beetje hoop voor Bruce..
Geen idee of er hoop is voor Bruce.
Voor de Phoenix uitlaat is er wel een klein sprankeltje hoop.


Coen schreefColonZou je de topic titel niet gaan veranderen of heb je het nog steeds opgegeven?

Bruce schreefColonen dat er aanstaande vrijdag een meeting over wordt gehouden.




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.