BUTTON_POST_REPLY 160 berichten
Phoenix of Daytona of iets anders
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » za nov 04, 2006 2:57 am

Bruce schreefColonIk vind de prijs ronduit schandalig... en drie maanden levertijd is inderdaad ook ongeveer de tijd geweest die ik er op heb gewacht.. maar dat is natuurlijk ook nog te gek voor woorden..

Is het het waard.. dat is natuurlijk zeer persoonlijk..
    persoonlijk vind ik het verschil in geluid tussen mijn Phoenix en de Daytona van Jarno.. dat verschil zeker niet waard.. dan zou ik toch zeker voor een mk3 daytona gaan.

Ik zal maandag eens met Paul bellen van Phoenix.. kijken wat er mogelijk is.

doe dat maar eens... :wink:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za nov 04, 2006 9:07 am

PatrickT schreefColondoe dat maar eens... :wink:

Jij je zin :wink: , ik zal eens navraag doen voor een trosje van die dingen..
    Dat is mits ik Paul te pakken krijg.. (dat is namelijk al een hele klus)
    Vervolgens krijg ik een heel verhaal hoe druk hij het heeft...
    Dan switch ik voorzichtig over op het onderwerp Phoenix..
    Dan gaat hij vertellen dat het een geweldige uitlaat is maar dat hij eigenlijk geen tijd meer heeft om ze te maken.. blabla...

Maar ik zal een gok wagen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za nov 04, 2006 9:24 am

Bruce schreefColonDan gaat hij vertellen dat het een geweldige uitlaat is maar dat hij eigenlijk geen tijd meer heeft om ze te maken.. blabla...

Het is toch geen eenmans bedrijfje?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za nov 04, 2006 9:37 am

Brooklands schreefColon
    Bruce schreefColonDan gaat hij vertellen dat het een geweldige uitlaat is maar dat hij eigenlijk geen tijd meer heeft om ze te maken.. blabla...

Het is toch geen eenmans bedrijfje?

Neeee, het is voor zover ik kan bepalen een twee mans zaak.. ik denk dat ik in het totaal makkelijk iets van 50 keer heb gebeld maar slechts twee verschillende mensen heb gesproken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za nov 04, 2006 9:42 am

Bruce schreefColonik denk dat ik in het totaal makkelijk iets van 50 keer heb gebeld maar slechts twee verschillende mensen heb gesproken..

Oh, als je 50 keer hebt gebeld verklaard dat de lange levertijd. Ze worden steeds van het werk gehaald. :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za nov 04, 2006 9:44 am

Ik heb nu ook van een van de GB jongens die op de kempenrit was een telefoon nummer van een vriend van de eigenaar van Phoenix, die zal ik maandag ook eens proberen..

De tweede zoektocht naar de graal is begonnen.. :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za nov 04, 2006 10:00 am

Bruce schreefColonDe tweede zoektocht naar de graal is begonnen.. :lol:

Zijn er nog meer forumleden met serieuze belangstelling voor een Phoenix?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za nov 04, 2006 12:17 pm

Bruce schreefColonJij je zin :wink: , ik zal eens navraag doen voor een trosje van die dingen..
    Dat is mits ik Paul te pakken krijg.. (dat is namelijk al een hele klus)
    Vervolgens krijg ik een heel verhaal hoe druk hij het heeft...
    (...)

Dat klinkt hetzelfde als de gesprekken die je met Mike (Satur) had. ;)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » za nov 04, 2006 5:27 pm

Brooklands schreefColon
    Bruce schreefColonDe tweede zoektocht naar de graal is begonnen.. :lol:

Zijn er nog meer forumleden met serieuze belangstelling voor een Phoenix?

Ja ikke :twisted:

Ben zowieso toe aan een nieuwe uitlaat.
    Denk niet dat hij door de keuring komt met maar 1 eindstuk i.p.v. 2 :?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za nov 04, 2006 7:56 pm

Dat zijn er dus al 3:

- Ad
    - Patrick
    - Remieme

Kom maar op, wie nog meer...
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma nov 06, 2006 4:13 pm

Nou, vandaag 4 keer gebeld.. en toen breek ik Sam te pakken... Paul (degene die ik moet hebben) is al een tijd ziek.. verbaast me niets natuurlijk... maar Sam gaat het aan Paul doorgeven en dan krijg ik nog bericht...

Ik ben benieuwd, hou jullie op de hoogte..
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma nov 06, 2006 6:59 pm

Bruce schreefColonIk ben benieuwd, hou jullie op de hoogte..

Ik ben ook benieuwd. :)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma nov 06, 2006 7:32 pm

De werkdag is voorbij in GB en ik ben natuurlijk niet teruggebeld..

Dus.. morgen maar weer bellen... (O dit voelt zo bekend :lol: )
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma nov 06, 2006 7:36 pm

Bruce schreefColonDus.. morgen maar weer bellen... (O dit voelt zo bekend :lol: )

Hij moest een weten: drie belangstellenden voor een Phoenix nog wel. Of hebben ze de schaapjes al op het droge.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma nov 06, 2006 8:22 pm

Brooklands schreefColonHij moest een weten: drie belangstellenden voor een Phoenix nog wel. Of hebben ze de schaapjes al op het droge.

Hebben we het al over een group-buy gehad :?:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 160 berichten