BUTTON_POST_REPLY 140 berichten
Group Buy Trophy splitter voor de MG F.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

Re: Group Buy Trophy splitter voor de MG F.

door Bruno » ma jun 13, 2011 11:14 pm

@ racing green : Gaat het om een Trophy spoiler, ik dacht dat je voor een KH ging.
    Als die spoiler voor jou is, zou ik de bumper mee laten spuiten eerlijk gezegd, of hadden we het daar al over, want met al die F'en op de Berg en al die splitters en spoilers ben ik niet meer mee.
    Anyway, de kleurcode moet ik zondermeer hebben. Hij is zelfs nog niet bij de spuiter.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

door RacingGreen » di jun 14, 2011 6:29 pm

Ik heb inderdaad meegedaan met deze groupbuy. Vandaar dat ik mijn naam op de lijst heb laten zetten en vandaar dat ik je PM's heb gestuurd over dit topic. Ik begrijp niet goed vanwaar de verwarring want we hebben zeker in 5 berichten erover gesproken hoe we het gingen doen. Je had me zelfs 19/06 als datum voorgesteld. Bumper meespuiten ga ik niet doen. Ik geef je de kleurcode zo snel mogelijk door.
    We hadden ook afgesproken dat ik de headlight inserts ging overkopen die je nog hebt liggen en om ze te laten spuiten - weet je dat nog?
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468

door RacingGreen » di jun 14, 2011 6:43 pm

Net even gaan kijken onder de motorkap en de code is:
    HFF, dus BRG (Pearlescent)
    Het plaatje lag gewoon los, vreemd dat het niet vast zat...
    Als je wil mag je verder reageren via PM Bruno.
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » wo jun 15, 2011 12:03 am

Ga je je splitter los laten spuiten van de bumper racinggreen? Ik denk persoonlijk dat het niet mooi gaat worden aangezien je beter je bumper los kan halen, trophy splitter kan monteren en dan het geheel kan laten spuiten. Ik begrijp de verwarring van Bruno geheel ! Het is totaal geen item dat je los kan laten spuiten aangezien het op je bumper gemonteerd gaat worden. Een splitter van KH kan je wel los doen. En even goedkoop een trophy er onder zetten gaat niet lukken. Het geheel moet geplakt gaan worden op je huidige bumper en daarna afkitten en spuiten.

Dus heel kort ik begrijp je geargiteerde bericht naar Bruno niet echt ik denk dat de verwarring meer bij jou is :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468

door RacingGreen » wo jun 15, 2011 10:26 am

Achteraf gezien is mijn bericht inderdaad wat geagiteerd, omdat ik dacht dat alles in kannen en kruiken was door ons vele heen-en-weer geschrijf. Ik neem het verder op via PM met Bruno. Bedankt nog om deze groupbuy op poten te zetten Remco.

EDIT: na dit topic viewtopic.php?f=2&t=10626&hilit=trophy+splitter gelezen te hebben ben ik overtuigd om te gaan voor de 'makkelijke' manier. Het kan natuurlijk altijd mooier en beter, dat ligt er maar juist aan waar je prioriteiten liggen.

BUTTON_POST_REPLY 140 berichten