

Bruce schreefColonAls je een dagje pins gaat plaatsen kom ik kijken\helpen..








DannyVVC schreefColonDe pins zijn gisteren afgehaald door Leblar, we zijn dus in blijde verwachting.
Misschien hier effe melden wie zijn pins in den berg wenst te laten plaatsen (of gewoon ophalen) ,kwestie van de toekomstige levering hiervan iets overzichtelijker te maken.
- Colchester (plaatsen)
- sjirafje (plaatsen)
- jantje
- Crazywolf
- Blue Maniac (plaatsen)
- RSV (plaatsen)
- Schrokke
- ErikB (ophalen samen met 1100 remblokjes)
- DannyVVC - plaatsen mits het pas in april gebeurt.... dan heb ik pas tijd..

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.