door mailman » wo maart 16, 2011 7:29 pm
Bericht teruggehad van BCC Baarn: de onderste cilinderkop is gescheurd en moet vervangen worden. Dit gaat geen leuk feestje worden zo. Van het vervangen van de tempratuur sensoren en de vervanging van de koppakking ligt nog een rekening van 1750,- Euro. Deze zal ik sowieso moeten voldoen, maar als ik nu de kop nog wil laten vervangen, ben ik totaal 3340,- Euro (incl. die 1750,-) kwijt. Hierbij matst BCC Baarn me met wat uren en materiaal van de vorige actie.
Ik zou heel graag 1 zomer eens in een probleemvrije MGF willen rijden. Mijn vrouw is er helemaal klaar mee (het is haar auto) en wil het liefst de auto verkopen nu, maar dat gaat wat lastig, lijkt me. Dus wil ze deze dan maar laten repareren, 1 zomer rijden en hem dan voor de volgende zomer verkopen.
Ik ben heel hard op zoek naar advies wat te doen. Eigenlijk is de auto dit niet meer waard, lijkt me. Het is een VVC uit 2001 met 180.000 km op de teller en veel kleine deukjes in de lak (zou totaal ook 2000,- Euro kosten om alles te herstellen). Hebben jullie tips of advies wat te doen?
MG F 1.8i VVC British Racing Green (2001)
Volvo V60 D6 (plug-in hybrid) (2013)
Skode Fabia Combi 1.2 TSI JD engineering tuned (2012)