
Damn! Hadden we dat geweten... Zion en ik hebben het parcour zowat op ons tweetjes afgelegd. Her en der effe gestopt om van de omgeving, een frisse pint en het schoon weer te genieten. Het was voor ons dan ook de eerste keer dat we aan zo iets deelnamen. Maar het was fun! Dat zeker en vast.
Inderdaad Sander, toen ik hoorde dat een zekere Sander die fruitmand won maakte ik al onmiddellijk de bedenking of jij dat zou zijn. We vroegen ons trouwens ook af of de puzzel wel al geknipt was op het moment dat jij hem in elkaar moest leggen

Zo snel!
en tja, ik kan me niet kenbaar maken aan de hand van een prijs die ik gewonnen heb want zo ver strekt mijn geluk niet.

Maar ik was al blij dat mijn ottooke de test doorstaan heeft.