The MLS gasket is not normally supplied unless your liner heights are perfect, if you want one then there will be a £10 surcharge and the gasket is supplied at your risk.

Bruce schreefColonEen beetje off topic... maar er stond gister echt wel veel wind.. op de snelweg had ik toch af en toe wel wat moeite om mijn F op het rechte pad te houden...

MGF schreefColonBruce schreefColonEen beetje off topic... maar er stond gister echt wel veel wind.. op de snelweg had ik toch af en toe wel wat moeite om mijn F op het rechte pad te houden...
Ik zag alleen een paar bomen omvallen en de dakbedekking van de garage van de buren waaide er af. Duidt dat op wind?

Bruno schreefColonik vrees ervoor, vandaar mijn reaktie.
Ik begrijp niet dat je ervoor koos Bruce, ondanks het hier al zo dikwijls werd besproken.

Bruce schreefColonEr zijn redelijk wat britten ook te spreken over de LR pakking..
Ik heb ze naast elkaar gezien en de LR ziet er veel degelijker uit..
En de garage heeft er al 32 gedaan naar volle tevredenheid en ze rijden allemaal nog.. vandaar dat ik voor de LR pakking heb gekozen.
vandaag de rekening gekregen,
met pakking en nieuwe olie en filter en olietrap en vlakken...
Nou doe eens een gok.. degene die er het dichtst bij zit krijgt een heerlijk biertje...
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.