Johan schreefColonWinterstalling
Winterstelling... die auto staat reeds op winterstalling (bij de carrossier).
@Jarno: hij glimt al wel mooi, maar waarom heb je hem in de zoo achtergelaten (al het traliewerk) ?

Johan schreefColonWinterstalling




Coen schreefColonAls er alleen iets is met de airco leidingen, kun je de auto dan niet meenemen naar huis en woensdag terug komen?



MGF schreefColonZondag a.s. meteen naar Heist op den Berg op de 280mm schijven, de sportkat en uitlaat plaatsen dus dan kan hij meteen even flink uitgelaten worden.

Brooklands schreefColonWelke uitlaat gaat er geplaatst worden, en een sportkat zegt mij ook niet zoveel. Moet de sportkat bij de APK weer tijdelijk verwijderd worden?


Brooklands schreefColon...Is de sportkat van Mike Satur APK proof?
Johan (drie berichten geleden...) schreefColon...Deze hoeft niet te worden verwijderd voor APK![]()
Johan

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.