BlackFox schreefColonKoersel is niet zo ver af, in Houthalen zit nog een stealer die naar't schijnt best betrouwbaar is (zelf geen ervaring mee). Maar dan zit je nog steeds met die belachelijke uurlonen...
Crazywolf is ook van Houthalen en heeft volgens mij ook genoeg kennis.
En anders Bruno natuurlijk, lijkt me op zich geen kwaad te kunnen om even zo ver te rijden? (nuja, ver...)
Crazywolf had ik reeds gecontacteerd maar zij zitten ook in verlof tem 20/06... Denk dat er niets anders opzit dan te wachten dan.
'Den Berg' is niet zoooo ver, maar met een F die constant stottert is elke kilometer er eentje te veel (+ is het wel gezond om zo verder te rijden?).
Ik heb juist de nodige parts besteld bij B&G (ik kon het niet laten om die Magnecor bougiekabels te laten liggen).
Denk dat ik toch op Crazywolf beroep ga doen want mijn gebruikelijke garage heeft me vandaag serieus teleurgesteld.



